Obchodné podmienky - Reproduktory, subwoofery, zosilňovače, mixážne pulty, mikrofóny, ozvučovacie systémy

 
 

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky



  1. Spôsob objednávania
  2. Povinnosti predávajúceho
  3. Povinnosti kupujúceho
  4. Ceny tovaru
  5. Dodacie podmienky
  6. Termín dodania
  7. Spôsob dodania
  8. Poštovné
  9. Zrušenie objednávky
  10. Reklamácie
  11. Servis

1. Spôsob objednávania

Objednávať si môžete on-line priamo na našich stránkach. Minimálna hodnota objednávky je 15,-EUR s DPH. Pokiaľ vám z nejakého dôvodu nefunguje priame objednávanie, môžete zaslať objednávku ako obyčajný e-mail na našu e-mailovú adresu bsacoustic@bsacoustic.sk, kde uvediete presný názov tovaru, počet objednaných kusov, vašu presnú adresu a telefónne číslo.

Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, ku ktorej uzavretiu sa nevyžaduje potvrdenie objednávky predávajúcim a zmluva tak vzniká samotným dodaním tovaru. Po zaslaní objednávky vám obratom zašleme potvrdenie o prijatí objednávky.

2. Povinnosti predávajúceho

Zákazníkom sa zaväzujeme dodať:

  1. Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.
  2. Tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.
  3. Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

Nezodpovedáme za:

  1. Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou a prepravnou službou.
  2. Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
  3. Za poškodenie zásielky zavinené poštou a prepravnou službou.
  4. Prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.
  5. Výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má alebo nezodpovedá jeho predstavám. Takýto tovar nemôžeme považovať za oprávnenú reklamáciu.

3. Povinnosti kupujúceho

Kupujúci sa zaväzuje:

  1. Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne oznámiť nám.
  2. Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.

V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.

4. Ceny tovaru

Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru vratane 20% DPH (Dan z Pridanej Hodnoty). Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru.

Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke, a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.
K cene tovaru sú pripočítané prepravné náklady.

5. Dodacie podmienky

Objednávky vybavujeme priebežne s tým, že každú objednávku vybavujeme jednorazovo, to znamená, že ak niektorý z objednanych tovarov nemáme, pošleme len ostatný objednaný tovar (na čo vás vopred upozorníme zaslaním potvrdzujúceho e-mailu, preto je dôležité v objednávkovom formulári vypísať vždy e-mailovú adresu, aj telefónne číslo), ktoré máme a k chýbajúcim sa už nevraciame.

6. Termín dodania

Dodacia lehota je najneskôr do 7 dní po obdržaní objednávky, ak je tovar u nás na sklade.

Po vybavení objednávky vždy zákazníka informujeme, že jeho objednávka bola zaslaná, v ozname vždy uvádzame podacie číslo. Stav vašej objednávky si môžete pozrieť aj po zaregistrovaní.

Ak zásielku neobdržíte po uplynutí 2 týždňov, odporúčame informovať sa u nás telefonicky, prípadne mailom.
Stáva sa totiž, že zákazníci nedostanú oznámenie z pošty o uložení zásielky.

V prípade, že objednaný tovar nebude možné zaslať podľa vyššie uvedenej dodacej lehoty, oznámime vám predpokladaný termín dodania. V tom prípade si však vyžiadame vaše odsúhlasenie. Dodacia lehota môže byť primerane k okolnostiam predĺžená, ak je omeškanie spôsobené okolnosťami nami nezavinenými (meškanie zásielky, strata zásielky...).

Ak si objednáte tovar, ktorý sme vypredali, prípadne z akýchkoľvek dôvodov stiahol z predaja, a neinformoval nás o tom, okamžite po zistení tejto skutočnosti vás budeme kontaktovať (e-mailom, prípadne telefonicky).

7. Spôsob dodania

Objednaný tovar zasielame poštou a prepravnou službou na dobierku, alebo faktúru. Ku každej objednávke prikladáme faktúru, ktorá slúži zároveň ako dodací list . Pri objednávkach zo zahraničia, si vopred dohodneme podmienky aj spôsob dodania a platby.

8. Poštovné

Prepravné a balné náklady  pre každú vybavenú objednávku sú podľa platného cenníka pošty a prepravnej služby UPS. Uvedené ceny platia pre Slovenskú republiku. Pri objednávke tovaru nad 100,-EUR s DPH  Vám nebudú účtované prepravné náklady.

Pri objednávke do inych krajin prepravné náklady  vypočítavame individuálne podľa jednotlivych zon štátov, do ktorych zásielku posielame.

9. Zrušenie objednávky

Vážení zákazníci, nákup cez internet prináša popri nesporných výhodách aj určité nevýhody oproti nákupu v bežnom obchode. Aj napriek množstvu uvádzaných informácií nemáte možnosť si ponúkaný tovar prehliadnuť, prípadne sa môžete pomýliť v objednávke. Z uvedených dôvodov máte možnosť zrušiť objednávku. Musíte tak však urobiť do 24 hodín.

Podmienky zrušenia objednávky
Ak po odoslaní objednávky v priebehu 24 hodín zistíte, že vám objednaný tovar nevyhovuje, prípadne ste sa pomýlili v objednávke, máte možnosť zrušiť objednávku bez uvedenia dôvodu. Zrušenie nám zašlite na bsacoustic@bsacoustic.sk Obratom vám zašleme potvrdenie o zrušení objednávky.

Odstúpenie od zmluvy
Podľa občianskeho zákonníka má zákazník pri nákupe cez internet právo na odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru do 14 dní bez uvedenia dôvodu. Platí to pri nákupe finálnych výrobkov pre vlastnú potrebu. Výrobok musí byť vrátený nepoužitý s kompletným príslušenstvom, v originálnom a nepoškodenom balení, návodom, záručným listom, v takom stave aby bol možný jeho ďaľší predaj. Tovar pred vrátením musí byť zabalený tak aby neprišlo k jeho poškodeniu a aj k poškodeniu originálneho obalu .Náklady na vrátenie tovaru znáša zákazník. Predávajúci po prekontrolovaní tovaru vráti zákazníkovi sumu za tovar v lehote 14 dní. Vrátiť nie je možné: softvare, rozbalené CD/DVD nosiče, tovar ktorý je vyrobený na objednávku, tovar vyrobený na zákazku (kufre, káble a pod.) alebo tovar, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.

10. Reklamácie

Pred prevzatím a zaplatením zásielky , si ešte na mieste skontrolujte či zásielka nie je poškodená. Veľmi často sa totiž stáva, že pracovníci prepravnej služby poškodia zásielku nevhodnou manipuláciou. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Na už prijaté zásielky, evidentne poškodené prepravnou službou, reklamácie neprijímame. V prípade, že vám prišla zásielka poškodená, prosíme, aby ste sa s reklamáciou obrátili na prepravnú službu, ktorá Vám zásielku doručila. 

Záručná doba
Na predávaný tovar, pokiaľ nie je určené inak, je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov. Uvedené platí v prípade, že v pozícii kupujúceho sa nachádza konečný spotrebiteľ, nepodnikateľ.  V prípade, že v pozícii kupujúceho je podnikateľský subjekt, ktorý nakupuje tovar na výkon svojho podnikania a nie na ďalší predaj, poskytujeme podľa obchodného zákonníka záruku 12 mesiacov.  
Dokladom o predaji je faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru.

Reklamácia sa vzťahuje len na:

  • preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania

Reklamácia sa nevzťahuje na:

  • chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru

Postup pri reklamácii
Aby mohla byť Vaša reklamácia akceptovaná je nutné dodržať niekoľko pravidiel:

  1. Po prevzatí tovaru si prezrite tovar a faktúru, ktorá slúži ako dodací a záručný list. Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru.
  2. V prípade, ak zistíte akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou a skutočne dodaným tovarom (v druhu, v množstve alebo cene), alebo obdržíte so zásielkou nesprávne vyplnenú faktúru, či neobdržíte žiaden doklad o nákupe, ihneď nás informujte prostredníctvom e-mailu, alebo telefonicky.
  3. V prípade, ak zistíte výrobné chyby, je potrebné najprv tovar na vlastné náklady zaslať na našu adresu spolu s uvedením dôvodu reklamácie. K zásielke nezabudnite priložiť kópiu daňového dokladu, ktorý sme poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa. Reklamovaný tovar vám vymeníme za iný, ktorý si vyberiete alebo vám vrátime peniaze. Poštovné a iné poplatky nevraciame. Pri spätnom zasielaní zabaľte tovar tak, aby sa predišlo jeho poškodeniu. Poškodenie tovaru pri preprave má za následok neuznanie reklamácie. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.

Doba vybavenia reklamácie
Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu.

O oprávnenosti reklamácie rozhodneme najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru. O výsledku Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu, pokiaľ sa nedohodne inak.

Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom

11. Servis

Zaisťujeme servis a opravy reproduktorov a reprosústav všetkých značiek a typov. Cena opravy je stanovená technikom podľa rozsahu poškodenia a začína od 15,- EUR bez DPH. 

Po oznámení o vykonaní opravy má zákazník 30 dní na vyzdvihnutie opraveného tovaru. Za každý ďalší začatý mesiac bude účtované skladné v hodnote 10,-EUR/mesiac.


Vyhlásenie o ochrane osobných údajov
Informácie, ktoré nám poskytnete prostredníctvom objednávkového formulára, slúžia výlučne pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané.