Reklamačný formulár
- Pre uplatnenie reklamácie vyplňte Reklamačný formulár a pripravte si kópiu dokladu o kúpe tovaru.
- Tovar, pre ktorý si želáte uplatniť reklamáciu dôkladne zabaľte.
- Tovar môžete priniesť osobne alebo zaslať na našu adresu, ktorá je uvedená nižšie.
- Vyplnený Reklamačný formulár a kópiu dokladu o nákupe tovaru nám priložte k reklamovanému tovaru alebo zašlite do e-mailu na servis@bsacoustic.sk. Prosíme vás o dôkladné popísanie závady, výrazne tým prispejete k skráteniu dĺžky reklamačného konania. Bez dodania týchto dokladov žiaľ nevieme tovar identifikovať a reklamácia nebude prevzatá.
- Vaša reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní od fyzického prijatia reklamovaného tovaru.
Reklamačný formulár si môžete stiahnuť tu.
Adresa reklamačného oddelenia:
BS ACOUSTIC, s.r.o. - Reklamácie
Radošovce 145
908 63 Radošovce
Prosíme dbajte na dôkladné zabalenie tovaru. Radi by sme vás upozornili, že poškodenie zapríčinené nedostatočným balením počas prepravy k nám, nebudú uznané ako súčasť reklamácie.
Často kladené otázky (FAQ)
Ako môžem reklamovať poškodený tovar?
Poškodený tovar k reklamácii môžete priniesť osobne alebo zaslať poštou, či kuriérom na našu adresu.
Ako sa viem spojiť s reklamačným oddelením?
Naše reklamačné oddelenie je možné kontaktovať od 8:00 do 16:00 hodín na telefónnom čísle +421 34 6604501 alebo e-mailom na servis@bsacoustic.sk.
Ako dlho trvá reklamácia?
Vaša reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní od fyzického prijatia reklamovaného tovaru.
Ako postupovať pri odstúpení od zmluvy?
Odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar bez udania dôvodu môžete do 14 dní od momentu, kedy prevezmete tovar. Toto právo majú iba zákazníci, ktorí sú spotrebiteľmi a nakupujú v e-shope online. Nevzťahuje sa na nákupy v predajniach. Všetky dôležité informácie nájdete v časti Obchodné podmienky, kde nájdete aj Formulár na odstúpenie od zmluvy.
Ak máte otázky, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám poradíme ako postupovať.